Pierwsza taka kampania społecznościowa promująca podkarpacką turystykę

Pierwsza taka kampania społecznościowa promująca podkarpacką turystykę

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „PODKARPACKIE ODKRYWAM. Naturalnie!”.

Jej celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a.

PROT zaangażował do akcji topowych twórców podróżniczych kanałów polskiego serwisu YouTube: Kołem Się Toczy, Gdzie Bądź i Architecture is a good idea (AIAGI) .

Cała akcja potrwa 9 tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć wyróżników regionu, które sprawiają, że Podkarpacie to doskonałe miejsce na wakacje. W każdy czwartek na kanale Facebook @Podkarpackie.travel przed internautami ODRYJEMY nadchodzący temat odcinka. Z kolei premiery odcinków zaplanowano na dziewięć najbliższych niedziel.

W ramach kampanii powstanie 9 produkcji firmowanych przez topowych polskich youtuberów. Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów.

PROT jako główny inicjator i pomysłodawca akcji wszystkie filmy i wpisy będzie promować w serwisie Facebook (@Podkarpackie.Travel) pod hasłem „PODKARPACKIE ODKRYWAM. Naturalnie!”. Na zaangażowanych czeka wiele konkursów z nagrodami i przede wszystkim masa turystycznych inspiracji.